Politika kvality CeMS, s.r.o. definuje strategické smerovanie organizácie s ohľadom na záväzné plnenie aplikovateľných požiadaviek v rámci vymedzeného rozsahu predmetu systému manažérstva.
Zohľadňuje relevantné súvislosti medzi požiadavkami zákazníka a aplikovateľnosťou predpisov a regulačných požiadaviek s cieľom zvládať riziká a príležitosti, ktoré môžu vplývať na schopnosť zveľaďovania spokojnosti zákazníkov.
Cieľom spoločnosti CeMS, s.r.o., je poskytovať služby takým spôsobom, aby boli uspokojené potreby a požiadavky terajších i budúcich zákazníkov na zhodu, spoľahlivosť, informačnú bezpečnosť, kvalitu, ceny a termíny dodania produktov a služieb, a tiež na minimálne dopady na životné prostredie.
Pri realizácii svojich aktivít vychádzame z preskúmaných požiadaviek zákazníkov a obchodných partnerov s cieľom konať v súlade s očakávaniami zákazníkov a preto sa manažment spoločnosti zaväzuje:
- Trvalo zlepšovať výkonnosť a efektívnosť systému manažérstva kvality, ktorý je nevyhnutný pre zvyšovanie konkurencieschopnosti organizácie.
- Vnímať starostlivosť, zodpovednosť a kvalitu poskytovaných služieb pre spokojnosť zákazníka, ako základné povinnosti všetkých zamestnancov a zistené nezhody ihneď odstraňovať.
- Pri zabezpečovaní činnosti využívať maximálne ekonomické a hospodárne postupy.
- Zohľadňovať legislatívne, právne a iné požiadavky, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť.
- Otvorene komunikovať a podporovať tímovú prácu.
- Zvyšovať a prehlbovať kvalifikáciu, odbornú spôsobilosť a angažovanosť pracovníkov organizácie pre zabezpečenie zhody, spoľahlivosti, bezpečnosti a kvality poskytovaných služieb.
- Vytvárať kultúru príjemného prostredia, ktorá povzbudzuje pracovníkov na všetkých úrovniach aktívne sa zapojiť do systému manažérstva a tým podporovať zlepšovanie vlastných postupov a procesov.
- Relevantné pripomienky verejnosti bezodkladne vyhodnocovať.
- Plniť súčasné i budúce požiadavky, potreby a očakávánia zákazníkov, konečných užívateľov a zainteresovaných strán a tým prispievať k udržovaniu okruhu stálych i nových zákazníkov.
- Prijímať a vyhodnocovať konkrétne ciele kvality organizácie pre zlepšovanie systému kvality a kvality svojich produktov a služieb.
Politika kvality je záväzná pre všetkých pracovníkov spoločnosti. Všetci riadiaci pracovníci spoločnosti sú povinní túto politiku kvality uplatňovať v praxi, prijímať účinné opatrenia pre ďalší rozvoj.