KPI je skratka pre, Key Performance Indicator, v preklade kľúčové ukazovatele výkonnosti. Ide o metriku, ktorá meria výkon organizácie, oddelenia, projektu alebo jednotlivca voči konkrétnym cieľom alebo zámerom. KPI sa používajú na sledovanie pokroku, meranie úspechu a rozhodovanie na základe dát.
KPI možno použiť v rôznych oblastiach organizácie, ako je predaj, marketing, financie, prevádzka a ľudské zdroje. Možno ich použiť na meranie finančnej i nefinančnej výkonnosti, ako je spokojnosť zákazníkov, angažovanosť zamestnancov alebo efektivita procesov.
Aby bolo meranie efektívne, je dôležité pri výbere KPI zvoliť metriky, ktoré sú relevantné, merateľné a v súlade s cieľmi a zámermi organizácie. KPI by mali byť pravidelne revidované a aktualizované, z toho dôvodu, že sa organizácia vyvíja a menia sa jej ciele. Je tiež dôležité zabezpečiť, aby údaje používané na výpočet KPI boli presné, a aby KPI boli oznamované a chápané všetkými relevantnými zainteresovanými stranami.
Na záver možno povedať, že KPI sú základnými nástrojmi na meranie a zlepšovanie výkonnosti organizácie. Poskytujú organizáciám dáta, ktoré potrebujú na prijímanie informovaných rozhodnutí, sledovanie pokroku a zaisťujú, že sú v súlade s ich cieľmi a zámermi.
Názov školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Cena | Najbližší termín |
---|---|---|---|---|
OEE (Overall Equipment Effectiveness) – Celková efektívnosť zariadení |
1 deň
(8:00 - 14:00)
|
Online |
199,00 €
238,80 € s DPH
|
20.01.2025
+ 3
|
LEAN Management |
2 dni
(8:00 - 14:00)
|
Online |
359,00 €
430,80 € s DPH
|
06.02.2025 - 07.02.2025
+ 9
|