Vzdelanie: 2019 Vektoring s.r.o.- Pokročilý výcvik koučovania II.; 2018 Systemický inštitút - Výcvik koučovania I. - Akreditovaný vzdelávací program (ACP) ; 2017 – 2019 Vektoring s.r.o. - Facilitácia synergogických workshopov a 2013 Slovak Grid Group Leadership Grid - Sebaskúsenostný program pre vedúcich pracovníkov. Pri svojich školeniach využíva bohaté skúsenosti z praxe, ktorú získala v telefonickej aj osobnej komunikácii a obchode. Jej interaktívne tréningy vedú účastníkov k tomu, aby sa zamýšľali nad komunikáciou a obchodom do hĺbky, a nielen sa uspokojili s jednoduchými postupmi. Účastníci získavajú spätnú väzbu, ktorá ich motivuje k ďalšiemu rozvoju. Ona sama prešla rôznymi rolami od operátorky retenčného oddelenia až po manažérku obchodného tímu a spolumajiteľku call centra. Pôsobila napríklad na dlhodobom projekte v bankovom sektore, kde pomáhala vytvárať profesionálny klientský servis. Vďaka týmto skúsenostiam a dôrazu na praktický prístup sú jej workshopy intenzívne, energické a interaktívne, čo účastníkov inšpiruje a vťahuje do procesu rozvoja. Zameriava sa aj na obchod a vyjednávanie, pri práci s klientmi využíva aj koučovanie. Pomáha obchodníkom, manažérom a konzultantom vyjadrovať sa efektívne a dosahovať výsledky s dôrazom na ľudskosť a profesionalitu. Venuje sa vedeniu tréningu, komunikácie, obchodu, vyjednávania, telefonickej komunikácie a výcviku call centra, čím účastníkom pomáha dosahovať lepšie výsledky v praxi. Zameriava sa na budovanie a udržiavanie kvalitných vzťahov, ktoré sú založené na dôvere, otvorenosti a vzájomnom rešpekte, nielen voči klientom, ale aj vo vnútri firemného prostredia. Prax a získané skúsenosti: 2015 - doteraz - Nezávislá lektorka, konzultantka a koučka; Tréningy a workshopy na tému soft skills (komunikácia, predaj, vyjednávanie, prezentácia), koučovanie, osobný rozvoj, facilitácia; 2016 - doteraz - Spolumajiteľka callcentra; Komunikácia s významnými klientmi a dodávateľmi, práca s obchodníkmi, tréningy komunikácie a predaja, tvorba call scriptov; 2015 - 2016 - Ferratum Bank; Nastavovanie firemných štandardov v komunikácii, supervízie a spätná väzba; 2014 - 2016 - Projekt KMP – Team leader, Telesales specialist; Komunikácia s klientmi a s dodávateľom, tréning nováčikov a pokročilých obchodníkov (akvizície, predaj, starostlivosť); 2014 - Business for Breakfast; Komunikácia a vyjednávanie s oblastnými riaditeľmi, hosťami a účastníkmi v slovenčine a angličtine, organizácia networkingových stretnutí; 2012 - 2013 - UPC Česká republika a Práca s neštandardnými klientmi na retenčnom oddelení, akvizície predaj, vyjednávanie.
Názov školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Cena | Najbližší termín |
---|---|---|---|---|
Medzigeneračná komunikácia |
1 deň
(8:00 - 14:00)
|
Online |
199,00 €
244,77 € s DPH
|
25.03.2025
+ 1
|
Spätná väzba v praxi |
1 deň
(8:00 - 14:00)
|
Online |
199,00 €
244,77 € s DPH
|
26.03.2025
+ 1
|