Spoločnosť CeMS, s.r.o. bola založená v roku 2004 štyrmi konateľmi, ktorí pôsobili v oblasti kvality. Poslaním spoločnosti je pozdvihnúť certifikáciu, poradenskú činnosť a školenia na úroveň pomoci zákazníkom s kladením dôrazu na kvalitu, detaily, jednoduchosť a komplexnosť. Službu v tejto podobe poskytujeme pre všetky typy zákazníkov s medzinárodným pôsobením.
Hlavnou pridanou hodnotou pre zákazníka je nestranná a kvalitná analýza prostredia a na jej základe implementácia projektov do praxe na všetkých úrovniach organizácie.
Spoločnosť CeMS si vďaka svojej kvalite a komplexnosti služieb vyberá stále viac organizácií. Preto sa neustále rozrastáme a hľadáme nové talenty. Ak máte záujem pracovať na pozíciach lektorov alebo audítorov zanechajte nám Vaše údaje.
Naši konzultanti sú skúsení odborníci, ktorí dlhodobo vykonávajú tréningy, školenia a implementácie v praxi. Vykonávajú projektovú činnosť a v minulosti pôsobili vo vedúcich funkciách v rôznych odvetviach.
Spoločnosť CeMS postupne akredituje školenia, aby spĺňali štandardy ďalšieho vzdelávania podľa Slovenskej republiky. Ako certifikačný orgán sa zaväzujeme k nezávislosti a nestrannosti.
Vzdelávací program Interný audítor systému manažérstva je zameraný na vyškolenie interných audítorov. Je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:
Vzdelávací program Manažér kvality je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Manažéra kvality v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:
Vzdelávací program Projektové riadenie je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Projektového manažéra v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:
Vzdelávací program Inovatívne metódy využívané v automobilovom priemysle a strojárskej výrobe je určený osobám, ktoré majú záujem získať odborné vedomosti a zručnosti v oblasti za systémov manažérstva, riadenia, budovania, implementácie, udržiavania a zvyšovania efektívnosti procesov. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné absolvovať aj samostatne:
Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb na internetovom portáli www.cems.sk
ďalej sa bude uvádzať len „stránky CeMS“.
CeMS, s.r.o., so sídlom Snežienkova 1/A, 971 01, Prievidza, IČO: 35 891 823, DIČ: 2021849049, IČ DPH: SK2021849049, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 16830/R, (ďalej len „poskytovateľ“)
vydáva s účinnosťou od 01.01.2022 nasledovné obchodné podmienky:
I. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmlúv o poskytovaní služieb na stránkach CeMS, uzavretých medzi poskytovateľom a používateľom, ktorých predmetom je používanie služieb na stránkach CeMS. V prípade, že používateľ služieb nesúhlasí s ich dodržiavaním, nemôže služby na stránkach CeMS používať.
Zmluvné strany sa dohodli, že tieto obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky zmluvy o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb) odo dňa ich akceptácie používateľom, na základe ktorých poskytovateľ poskytne používateľovi dojednané služby.
Pre účely týchto VOP sa zadefinoval „e-learning“ ako dištančná forma vzdelávania s využitím informačných a komunikačných technológií. Ide o samoštúdium podľa stanoveného študijného plánu. E-learningové vzdelávanie využíva rôzny multimediálny obsah, ako sú prezentácie, texty, odkazy, video, animované sekvencie, hlasové komentáre, zdieľané pracovné plochy, vlastné poznámky a testy. E-learningový kurz je umiestnený na webovom sídle poskytovateľa na určený čas.
V prípade, že poskytovateľ a používateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky v rozpore s týmito obchodnými podmienkami, budú ustanovenia zmluvy uprednostnené pred znením obchodných podmienok.
II. Spôsob uzatvárania zmlúv o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb)
Zmluvy o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb), na ktoré sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky, sa budú uzatvárať týmto spôsobom:
V prípade záujmu o platené služby vyplní používateľ formulár objednávky (registračný formulár) podľa vzoru, ktorý má poskytovateľ rovnako ako tieto obchodné podmienky zverejnené na svojich stránkach. V objednávke (registračný formulár) je povinný vyplniť riadne všetky požadované údaje a za správnosť údajov zodpovedá objednávateľ. V prípade záujmu o zmenu poskytnutých údajov poskytne objednávateľ zmenené údaje na e-mailovú adresu cems@cems.sk. Zmena údajov nastala až po jej písomnom potvrdení prevádzkovateľom.
Vyplnenú objednávku (registračný formulár) doručí používateľ poskytovateľovi ako návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb. Poskytovateľ prijme objednávku a potvrdí objednané služby najneskôr do 5 pracovných dní od jej zaslania. Návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb platí od doby, kedy je doručená poskytovateľovi. V prípade ak ide o aktiváciu online poskytovaných služieb ich aktivácia prebehne najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.
Fakturácia za objednané služby je realizovaná v závislosti od platného cenníka zverejneného na stránkach poskytovateľa.
Po prihlásení na školenie a potvrdení prijatia objednávky je prevádzkovateľ oprávnený vystaviť zálohovú faktúru na základe zaslanej objednávky so splatnosťou 14 dní odo dňa prihlášky k poskytnutiu vzdelávacích služieb.
Pri službách poskytovaných online („e-learning“) a služba balík kurzov vystaví poskytovateľ faktúru po prijatí objednávky so splatnosťou 14 dní na základe výpočtu celkovej ceny, ktorá je uvedená v objednávke prijatej od poskytovateľa. V prípade ak ide o paušálnu službu bude poskytovateľ pravidelne fakturovať sumu odsúhlasenú v objednávke. Online služby budú poskytnuté až po prijatí platby na účet poskytovateľa.
Uzatvorením zmluvy medzi poskytovateľom a užívateľom sa stávajú VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a sú pre zmluvné strany záväzné.
III. Práva a povinnosti poskytovateľa
Poskytovateľ je povinný:
Poskytovateľ je oprávnený:
IV. Práva a povinnosti používateľa
Užívateľ je povinný:
V. Poskytované služby, cenník, sankcie a storno poplatky
Poskytovateľ poskytuje používateľom objednané služby za podmienok a za ceny uvedené v jeho aktuálnej ponuke. Aktuálna ponuka služieb poskytovateľa ako i cenník služieb sú zverejnené na stránkach CeMS. V prípade ak k uvedenej službe nie je uvedená cena je možné získať cenovú ponuku na vyžiadanie.
Okrem uvedených cien služieb sú spoplatnené doplnkové úkony nasledovným cenníkom:
Štandardná splatnosť faktúr spoločnosti CeMS je do 14 dní od vystavenia. Úrok z omeškania je stanovený vo výške 0,05% z celkovej neuhradenej čiastky faktúry za každý deň omeškania po splatnosti.
V prípade potvrdenia menej ako 5 účastníkov na otvorené školenie si vyhradzujeme právo na zrušenie alebo zmenu termínu kurzu, poplatok za kurz vraciame v plnej výške.
Vyhradzujeme si právo zmeniť termín kurzu v prípade neočakávaných udalostí. O zmene termínu sme povinní informovať Vás minimálne 24 hodín pred začiatkom kurzu.
V prípade úplného zrušenia kurzu všetkým účastníkom vraciame uskutočnené platby v plnej výške do 5 pracovných dní.
V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.
Platnosť prístupov do zakúpeného e-learningového vzdelávania je 1 rok od dátumu zakúpenia. Nevyčerpané prístupy strácajú platnosť. Využívanie aplikácie pre správu E-learningu je možné iba v čase platnosti prístupov.
Platnosť kreditu na využívanie online školení pri kúpe balíkov kurzov (basic, standard alebo premium) je 1 rok od dátumu zakúpenia. Nevyčerpané kredity strácajú platnosť. Využívanie kreditov je možné iba v čase platnosti kreditov.
Storno poplatky za odhlásenie z verejných školení:
Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za storno prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk.
Účastníka evidujeme prihláseného na školení výhradne pri prihlásení cez náš informačný systém. Poskytujeme súčinnosť pri evidencii našej spol. do vášho systému dodávateľov, rovnako aj pri riešení vašich interných objednávok. Prihlásenie účastníka zaslaním len vašej internej objednávky však nie je dostatočné.
Odhlasovanie a realizáciu akýchkoľvek zmien v objednávkach je možné realizovať výhradne písomne.
Vyhradzujeme si právo realizovať školenie so slovensky alebo česky hovoriacim lektorom. Pokiaľ je školenie plánované v inom ako českom alebo slovenskom jazyku, táto informácia bude zverejnená v popise školenia / celý popis bude v konkrétnom cudzom jazyku.
Vnútrofiremné / inhouse / školenia na mieru:
Berte prosím na vedomie, že vzhľadom na náklady spojené s organizáciou školenia, si poskytovateľ v prípade zrušenia / presunov vzdelávania účtuje storno poplatky.
Pri 1. presune termínu školenia zapríčineného na strane zákazníka sa neúčtujú žiadne storno poplatky. V prípade 2. a ďalších presunov na nový termín sa účtujú storno poplatky vo výške 50% z ceny kurzu.
Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Storno faktúra je vystavená do 14 dní od pôvodne plánovanej realizácie.
Odhlasovanie a realizáciu akýchkoľvek zmien v objednávkach je možné realizovať výhradne písomne.
Vyhradzujeme si právo realizovať školenie so slovensky alebo česky hovoriacim lektorom. Pokiaľ je školenie plánované v inom ako českom alebo slovenskom jazyku, táto informácia bude zverejnená v popise školenia / celý popis bude v konkrétnom cudzom jazyku.
VI. Obmedzenie zodpovednosti za vady a škody
Poskytovateľ prehlasuje, že:
VII. Ochrana osobných údajov
Náš prístup k ochrane Vašich osobných údajov je mimoriadne zodpovedný a kladieme naň veľký dôraz. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na nasledovnom odkaze: Ochrana osobných údajov.
VIII. Záverečné ustanovenia
Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka (zák. č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov). Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči používateľovi dňom jeho registrácie u poskytovateľa na stránkach CeMS. Na akékoľvek zmeny bude používateľ poskytovateľom služieb upozornený.
Autorské práva súvisiace s kurzami poskytovateľa sú vyhradené. Akékoľvek použitie častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, fotografií či grafov akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom aj v inom než slovenskom jazyku bez písomného povolenia vlastníka stránok www.cems.sk je zakázané.
Tieto VOP platia aj pre užívateľov, ktorí využijú inú formu prihlásenia účastníkov na kurzy ako portál www.cems.sk
Užívateľ vyhlasuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a na znak súhlasu s ich obsahom vyplňuje svoj registračný formulár s cieľom využívať služby poskytovateľa na stránkach CeMS.
V Prievidzi dňa 01.01.2022
Ing. Adrián Kubinec – konateľ
U nás si vyberie každý, vyberte si aj Vy formu ktorá Vám vyhovuje. Či už preferujete cenovú dostupnosť, zacielenie na Vašu problematiku, masové preškoľovanie zamestnancov, klasické alebo online školenie, sme Vám k dispozícii.
Priebeh školenia
Výhody
Nevýhody
Priebeh školenia
Výhody
Nevýhody
Priebeh školenia
Výhody
Priebeh workshopu
Výhody
Priebeh poradenstva
Výhody
Nenašli ste čo ste hľadali? Máte záujem o kombináciu viacerých foriem školenia? Radi to s Vami prekonzultujeme a budeme sa snažiť nájsť pre Vás čo najviac uspokojivé riešenie.
Napíšte nám vaše požiadavky a my vás budeme kontaktovať