Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
sk
cs
en
de

O nás

Spoločnosť CeMS, s.r.o. bola založená v roku 2004 štyrmi konateľmi, ktorí pôsobili v oblasti kvality. Poslaním spoločnosti je pozdvihnúť certifikáciu, poradenskú činnosť a školenia na úroveň pomoci zákazníkom s kladením dôrazu na kvalitu, detaily, jednoduchosť a komplexnosť. Službu v tejto podobe poskytujeme pre všetky typy zákazníkov s medzinárodným pôsobením.

Hlavnou pridanou hodnotou pre zákazníka je nestranná a kvalitná analýza prostredia a na jej základe implementácia projektov do praxe na všetkých úrovniach organizácie.

V čom sme iní

01
Komplexné riešenia
záleží nám na komplexnom riešení problémov!
02
Odborníci s dlhoročnou praxou
starostlivo vyberáme odborníkov s viac ako 10 ročnou praxou!
03
Promptná reakcia
nenecháme Vás čakať na odpoveď
04
Trvalé zlepšovanie
dbáme na neustále zlepšovanie poskytovaných služieb!
05
Podpora
vždy hľadáme možnosti ako dosiahnuť spokojnosť našich zákazníkov!
06
Moderné technológie
ideme s dobou a používame najnovšie riešenia!

Vybrané referencie

Personálne zabezpečenie

V roku 2014 spoločnosť prepracovala svoje procesy a vytvorila novú víziu. Vďaka svojmu unikátnemu systému práce má
možnosť kapacitne pracovať na 20 projektoch súčasne.
Aktuálne v rámci spoločnosti CeMS, s.r.o. pôsobia:
4 projektoví manažéri
9 externých audítorov
14 odborníkov pôsobiacich v oblasti kvality, zlepšovania procesov projektového riadenia, štatistických metód a priemyselného inžinierstva
12 odborníkov pôsobiacich v oblasti HR, zlepšovania manažérskych, osobnostných a obchodných zručností a leadershipu

Spoločnosť CeMS si vďaka svojej kvalite a komplexnosti služieb vyberá stále viac organizácií. Preto sa neustále rozrastáme a hľadáme nové talenty.  Ak máte záujem pracovať na pozíciach lektorov alebo audítorov zanechajte nám Vaše údaje.

Kvalitný a skúsený tím

Naši konzultanti sú skúsení odborníci, ktorí dlhodobo vykonávajú tréningy, školenia a implementácie v praxi. Vykonávajú projektovú činnosť a v minulosti pôsobili vo vedúcich funkciách v rôznych odvetviach.

 

Odvetvoví experti
Partnerské organizácie
Poradcovia oblastí
Konatelia
Vedúci projektov
projekt
1
projekt
2
projekt
N
0+
realizovaných projektov
0+
ročná prax
0+
vyškolených ľudí

Akreditácia

Spoločnosť CeMS postupne akredituje školenia, aby spĺňali štandardy ďalšieho vzdelávania podľa Slovenskej republiky. Ako certifikačný orgán sa zaväzujeme k nezávislosti a nestrannosti. 

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky rozhodlo udeliť akreditáciu vzdelávacím programom:

  • Interný audítor systému manažérstva
  • Manažér kvality
  • Projektové riadenie
  • Inovatívne metódy využívané v automobilovom priemysle a strojárskej výrobe
     

Vzdelávací program Interný audítor systému manažérstva je zameraný na vyškolenie interných audítorov. Je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Interný audítor systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001
  • Modul – Interný audítor systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001
  • Modul – Interný audítor systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001
  • Modul – Interný audítor systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001
  • Modul – Interný audítor systému manažérstva kvality pre automobilový priemysel podľa normy IATF 16949

 

Vzdelávací program Manažér kvality je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Manažéra kvality v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Základy systémov manažérstva kvality
  • Modul – Opis a dokumentácia procesov organizácie
  • Modul – Postup implementácie systému manažérstva kvality v organizáciách
  • Modul – Štatistické metódy a manažérske nástroje pre zlepšovanie
  • Modul – Plánovanie a riadenie v systémoch manažérstva kvality
  • Modul – Metrológia

 

Vzdelávací program Projektové riadenie je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Projektového manažéra v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Základy projektového riadenia
  • Modul – Príprava a plánovanie projektov
  • Modul – Riadenie projektov
  • Modul – Zostavenie a riadenie projektového tímu
  • Modul – Manažment rizík

 

Vzdelávací program Inovatívne metódy využívané v automobilovom priemysle a strojárskej výrobe je určený osobám, ktoré majú záujem získať odborné vedomosti a zručnosti v oblasti za systémov manažérstva, riadenia, budovania, implementácie, udržiavania a zvyšovania efektívnosti procesov. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné absolvovať aj samostatne:

  • Modul – FMEA - Analýza možných chýb a ich dôsledkov
  • Modul – GLOBAL 8D - Riešenie problémov a reklamácií
  • Modul – Problem solving - Riešenie problémov
  • Modul – APQP - Pokročilé plánovanie kvality produktu
  • Modul – PPAP - Proces schvaľovania výrobných dielov
  • Modul – Základy SPC - Štatistické metódy riadenia procesov
  • Modul – MSA – Analýza systému merania
  • Modul – Metóda 5S (resp. 7S) - Japonský koncept zlepšovania pracoviska

Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb na internetových portáloch www.cems.sk  a www.pharmaeducation.sk
(ďalej len „stránky CeMS“).

CeMS, s.r.o., so sídlom Snežienkova 1/A, 971 01, Prievidza, IČO: 35 891 823, DIČ: 2021849049, IČ DPH: SK2021849049, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 16830/R, (ďalej len „poskytovateľ“)

vydáva s účinnosťou od 01.03.2025 nasledovné obchodné podmienky:

I. Úvodné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmlúv o poskytovaní služieb na stránkach CeMS, uzavretých medzi poskytovateľom a  objednávateľom, ktorých predmetom je používanie služieb na stránkach CeMS. V prípade, že objednávateľ služieb nesúhlasí s ich dodržiavaním, nemôže služby na stránkach CeMS používať. 
Zmluvné strany sa dohodli, že tieto obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky zmluvy o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb) odo dňa ich akceptácie objednávateľ, na základe ktorých poskytovateľ poskytne objednávateľovi, resp. účastníkom dojednané služby.
V prípade, že poskytovateľ a objednávateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky v rozpore s týmito obchodnými podmienkami, budú ustanovenia zmluvy uprednostnené pred znením obchodných podmienok.

Definície:

Poskytovateľ – spoločnosť CeMS, s.r.o., so sídlom Snežienkova 1/A, 971 01, Prievidza, IČO: 35 891 823, DIČ: 2021849049, IČ DPH: SK2021849049, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 16830/R, ktorá poskytuje objednané služby na stránkach CeMS

Objednávateľ – fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, za ktorú koná jej štatutárny orgán alebo zástupca

Účastník kurzu  - fyzická osoba, ktorá sa účastní objednaného kurzu

E-learning - dištančná forma vzdelávania s využitím informačných a komunikačných technológií. Ide o samoštúdium podľa stanoveného študijného plánu. E-learningové vzdelávanie využíva rôzny multimediálny obsah, ako sú prezentácie, texty, odkazy, video, animované sekvencie, hlasové komentáre, zdieľané pracovné plochy, vlastné poznámky a testy. E-learningový kurz je umiestnený na webovom sídle poskytovateľa na určený čas.

II. Spôsob uzatvárania zmlúv o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb)

Objednávanie platených služieb, na ktoré sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky, sa budú uzatvárať týmto spôsobom:

V prípade záujmu o platené služby vyplní objednávateľ formulár objednávky (registračný formulár) zverejnený na web stránkach poskytovateľa. V objednávke (registračný formulár) je objednávateľ  povinný vyplniť riadne všetky požadované údaje a za správnosť údajov zodpovedá objednávateľ. V prípade záujmu o zmenu poskytnutých údajov poskytne objednávateľ zmenené údaje na e-mailovú adresu cems@cems.skZmena údajov  nastane až po jej písomnom potvrdení prevádzkovateľom.

Vyplnená objednávka (registračný formulár) bude  spracovaná elektronicky a obom stranám  doručená elektronicky emailom. Fakturácia za objednané služby je realizovaná v závislosti od platného cenníka zverejneného na stránkach poskytovateľa.

Po vyplnení objednávky (registračného formuláru) na školenie je prevádzkovateľ oprávnený vystaviť zálohovú faktúru na základe zaslanej objednávky so splatnosťou 15 dní odo dňa prihlášky k poskytnutiu vzdelávacích služieb.

Pri službách poskytovaných online („e-learning“) vystaví poskytovateľ faktúru po prijatí objednávky so splatnosťou 15 dní na základe výpočtu celkovej ceny, ktorá je uvedená v objednávke prijatej od poskytovateľa. V prípade, ak ide o paušálnu službu, bude poskytovateľ pravidelne fakturovať sumu odsúhlasenú v objednávke. Online služby budú poskytnuté až po prijatí platby na účet poskytovateľa.

Odoslaním objednávky (vyplnením registračného formuláru) sa stávajú tieto VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a sú pre zmluvné strany záväzné.

III. Práva a povinnosti poskytovateľa

Poskytovateľ je povinný:

  • v prípade objednávky školiacich služieb je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa o aktuálnom stave otvorenia termínu školenia. V prípade presunutia školiacich služieb na iný termín je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa o novom termíne, ktorý objednávateľ potvrdí alebo odmietne. V prípade presunutia termínu alebo zrušenia termínu školenia má objednávateľ právo na vrátenie uhradenej čiastky v plnej výške a to najneskôr do 14 dní od doručenia žiadosti o zrušenie služby. V prípade potvrdenia nového termínu školenia zo strany objednávateľa platia rovnaké podmienky ako pri riadnom objednaní uvedenej služby (podmienky rovnaké ako pri pôvodnom objednaní termínu školenia).
  • dodávať objednávateľovi služieb riadne služby ním objednané.
  • pri zverejňovaní údajov, ktoré majú charakter osobných údajov (u zadávateľov fyzických osôb), dodržiavať zákon o ochrane osobných údajov.
  • pri šírení zadaných údajov dodržiavať ako šíriteľ reklamy zákon o reklame.

Poskytovateľ je oprávnený:

  • opravovať gramatické chyby alebo nepresnosti v zadaných údajoch (napr. zmena kategórie, zmena názvu aktivity, zmena osobných údajov...) s cieľom dodržať zásady jazykovej kultúry, gramatických a pravopisných pravidiel slovenského jazyka a správnosť vybraných položiek aktivity. Tieto chyby je poskytovateľ oprávnený opraviť bez upozornenia objednávateľa. Poskytovateľ nie je zodpovedný za škody spôsobené vykonaním takejto opravy v zadanom texte alebo za škody, o ktorých je tvrdené, že boli týmto spôsobené.
  • Vzhľad stránok CeMS a jeho obsah, logo, ikony, výber a usporiadanie prvkov, ich organizácia, grafika, odkazy, konverzie a ďalšie záležitosti s nimi súvisiace,  sú  chránené  autorským právom, zákonom o ochranných známkach a ďalšími právnymi predpismi vzťahujúcimi sa k priemyselnému vlastníctvu v rámci klauzuly všetky práva vyhradené.  Užívateľ  služieb nezískava k prvkom prezretým prostredníctvom stránok CeMS žiadne práva. Žiaden z týchto prvkov nesmie byť použitý, kopírovaný, reprodukovaný, distribuovaný, nahrávaný, upravovaný alebo verejne vystavovaný v akejkoľvek podobe alebo prostredníctvom akýchkoľvek prostriedkov, predovšetkým  vrátane  zariadení  elektronických,  mechanických, fotokopírovacích, nahrávacích alebo iných, bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za žiadne škody spôsobené nefunkčnosťou stránok CeMS, alebo za všetky nepriame škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania alebo neschopnosti používať službu alebo kvôli neoprávnenému prístupu, a to i vtedy, pokiaľ bol poskytovateľ upozornený na možnosť vzniku týchto škôd.

IV. Práva a povinnosti používateľa

Objednávateľ je povinný:

  • v registračnom formulári poskytnúť poskytovateľovi aktuálne a pravdivé údaje. Zároveň vyjadruje výslovne svoj súhlas s ich spracovaním a zverejnením.
  • vyplnením a potvrdením registračného formulára dať na vedomie svoj bezvýhradný súhlas so znením a s akceptáciou týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré je povinný počas celej doby používania služieb na stránkach CeMS dodržiavať.
  • zaplatiť poskytovateľovi zálohovú faktúru vystavenú na základe poskytnutých služieb v stanovenej lehote splatnosti. Za deň úhrady sa považuje deň, kedy bola fakturovaná suma pripísaná na účet poskytovateľa služieb.
  • nepoškodzovať dobré obchodné meno poskytovateľa služieb a ním poskytovaných služieb.
  • nenarušiť operačný systém stránok CeMS,
  • dodržiavať morálne zásady, a teda nesmie umiestňovať akékoľvek nezákonné, výhražné, urážlivé, obscénne, pornografické alebo hanlivé materiály. Poskytovateľ služieb si preto vyhradzuje právo na monitorovanie a cenzurovanie zadaných údajov.
  • v prípade záujmu o zverejnenie chráneného označenia resp. ochrannej známky predložiť oprávnenie o používaní chráneného označenia resp. ochrannej známky. V takom prípade je zadávateľ povinný spolu s objednávkou zaslať poskytovateľovi služieb i kópiu osvedčenia o zápise ochrannej známky do registra, prípadne výpis z registra.
  • pre používanie e-learningového kurzu platia rovnaké morálne, etické aj právne pravidlá, ako pri akejkoľvek inej forme verejného používania informácií.

V. Poskytované služby, cenník, sankcie a storno poplatky

Poskytovateľ poskytuje  objednávateľom objednané služby za podmienok a za ceny uvedené v jeho aktuálnej ponuke. Aktuálna ponuka služieb poskytovateľa ako i cenník služieb sú zverejnené na web-stránkach CeMS. V prípade, ak k uvedenej službe nie je uvedená cena, je možné získať cenovú ponuku na vyžiadanie.

Okrem uvedených cien služieb sú spoplatnené doplnkové úkony nasledovným cenníkom:

  • 30 € bez DPHopakované vystavenie certifikátu o absolvovaní vzdelávania s opravou osobných údajov (v prípade ak boli poskytnuté osobné údaje správne a chyba bola zavinená na strane poskytovateľa je oprava bezplatná).
  • 40 € bez DPH - vystavenie certifikátu o absolvovaní vzdelávania v ľubovoľnom cudzom jazyku.
  • 20 € bez DPHza tlačené vystavenie certifikátu o absolvovaní vzdelávania, ktoré bude poslané na adresu objednávateľa online kurzu alebo e-learningu

Štandardná splatnosť faktúr spoločnosti CeMS je do 15 dní od vystavenia. Úrok z omeškania je stanovený vo výške 0,05% z celkovej neuhradenej čiastky faktúry za každý deň omeškania po splatnosti.

Podmienkou získania certifikátu o absolvovaní školenia je minimálne 75 %-ná účasť na trvaní školenia a minimálne 75 %-ná úspešnosť v záverečnom teste.

V prípade potvrdenia menej ako 5 účastníkov na otvorené školenie si poskytovateľ vyhradzuje právo na zrušenie alebo zmenu termínu kurzu.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín kurzu v prípade neočakávaných udalostí. O zmene termínu je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa minimálne 24 hodín pred začiatkom kurzu.

V prípade úplného zrušenia kurzu budú všetkým objednávateľom  vrátené uskutočnené platby v plnej výške do 5 pracovných dní.

V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.

Platnosť prístupov do zakúpeného e-learningového vzdelávania je 1 rok od dátumu zakúpenia. Nevyčerpané prístupy strácajú platnosť. Využívanie aplikácie pre správu E-learningu je možné iba vbčase platnosti prístupov.

Storno poplatky za odhlásenie z verejných školení:

  • 31 dní pred začiatkom kurzu je možné uskutočniť bezplatné storno.
  • 30 - 15 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 30 % z ceny kurzu.
  • 14 - 7 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny kurzu.
  •  6 - 1 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 75 % z ceny kurzu.
  • pri neúčasti prihláseného zákazníka na kurze sa účtuje storno poplatok vo výške 100 %.

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za storno prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk.

Evidencia účastníka na kurz sa realizuje  výhradne cez stránku CeMS. Poskytovateľ poskytuje súčinnosť pri evidencii do systému dodávateľov objednávateľa, rovnako aj pri riešení interných objednávok objednávateľa. Prihlásenie účastníka na kurz zaslaním len internej objednávky objednávateľa však nie je dostatočné.

Odhlasovanie a realizáciu akýchkoľvek zmien v objednávkach je možné realizovať výhradne písomne.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo realizovať školenie so slovensky alebo česky hovoriacim lektorom. Pokiaľ je školenie plánované v inom ako českom alebo slovenskom jazyku, táto informácia bude zverejnená   v popise školenia / celý popis bude v konkrétnom cudzom jazyku.

Vnútrofiremné / inhouse / školenia na mieru:

Vzhľadom na náklady spojené s organizáciou školenia, si poskytovateľ  v prípade zrušenia / presunov vzdelávania účtuje storno poplatky.

Pri zrušení školenia / konzultácií 48 hodín a menej pred plánovaným začatím sa účtuje storno poplatok vo výške 100 % z ceny.

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Storno faktúra je vystavená do 14 dní od pôvodne plánovanej realizácie.

Odhlasovanie a realizáciu akýchkoľvek zmien v objednávkach je možné realizovať výhradne písomne.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo realizovať školenie so slovensky alebo česky hovoriacim lektorom.


VI. Obmedzenie zodpovednosti za vady a škody

Poskytovateľ prehlasuje, že:

  • ním poskytované služby poskytuje bez právnych vád a že je oprávnený poskytovať k nim užívacie práva;
  • zodpovedá užívateľovi za umožnenie prístupu k plateným službám v rozsahu podľa formy zmluvného vzťahu a VOP;
  • bezchybný prístup k e-learningu je kompatibilný s nasledovným programovým vybavením: Videá na portáli sa prenášajú pomocou prehrávača HTML5, alebo Vimeo. V prípade problémov s prehrávaním videí na portáli prosím kontaktujte našu zákaznícku podporu.
  • Zodpovednosť poskytovateľa v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania služieb z dôvodov na strane poskytovateľa je voči užívateľovi obmedzená len na povinnosť poskytovateľa obnoviť ich poskytovanie. Túto povinnosť však poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania produktu alebo služby v súlade s VOP.

VII. Ochrana osobných údajov

  Náš prístup k ochrane Vašich osobných údajov je mimoriadne zodpovedný a kladieme naň veľký dôraz. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na nasledovnom odkaze: Ochrana osobných údajov. 

VIII. Záverečné ustanovenia

Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka (zák. č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov). Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči  objednávateľovi dňom jeho registrácie u poskytovateľa na stránkach CeMS. Na akékoľvek zmeny bude objednávateľ poskytovateľom služieb upozornený. Autorské práva súvisiace s kurzami poskytovateľa sú vyhradené. Akékoľvek použitie častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, fotografií či grafov akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom aj v inom než slovenskom jazyku bez písomného povolenia vlastníka stránok CeMS, je zakázané.

Objednávateľ vyhlasuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a na znak súhlasu s ich obsahom vyplňuje svoj registračný formulár s cieľom využívať služby poskytovateľa na stránkach CeMS.

V Prievidzi dňa 01.03.2025
                         Ing. Adrián Kubinec – konateľ

 

 

Formy vzdelávania CeMS

U nás si vyberie každý, vyberte si aj Vy formu ktorá Vám vyhovuje. Či už preferujete cenovú dostupnosť, zacielenie na Vašu problematiku, masové preškoľovanie zamestnancov, klasické alebo online školenie, sme Vám k dispozícii.

Priebeh školenia

  • Online forma
  • Trvanie: bežne 8:00 – 14:00 / deň
  • Ukončené testom
  • Úspešným absolvovaním získa absolvent certifikát o absolvovaní školenia


Výhody

  • Vhodné pre prihlasovanie menšieho počtu zamestnancov (cca do 3), resp. prihlasovanie jednotlivcov a fyzických osôb
  • Zvýhodnená cena
  • Bez nutnosti cestovania, pripojenie z pohodlia domova
  • Bez nutnosti vybavovania ubytovania
  • Stretnutie ľudí pôsobiacich v rôznych odvetviach a spoločnostiach
  • Učebné materiály v elektronickej podobe


Nevýhody

  • Zovšeobecnenie problematiky (účastníci z rôznych pracovných odvetví)
  • Absencia osobného kontaktu

Priebeh školenia

  • Online forma
  • Trvanie: bežne 8:00 – 16:00 / deň
  • Ukončené testom
  • Úspešným absolvovaním získa absolvent osvedčenie o absolvovaní školenia


Výhody

  • Možnosť výberu ľubovoľného termínu a vyškolenia dostatočného počtu ľudí
  • Výber lektora podľa odvetvia zákazníka
  • Vykonanie vstupnej konzultácie – lektor kontaktuje osobu zodpovednú za obsah školenia
  • Prispôsobenie kurzu na mieru požiadavkám zákazníka podľa jeho podrobnejšej špecifikácie
  • Zvýhodnená cena
  • Bez nutnosti cestovania, pripojenie z pohodlia domova
  • Bez nutnosti vybavovania ubytovania
  • Praktické tréningy a príklady z odvetvia zákazníka
  • Učebné materiály v elektronickej podobe


Nevýhody

  • Absencia osobného kontaktu
  • Bez možnosti akreditácie

Priebeh školenia

  • Prezenčná forma
  • Trvanie: bežne 8:00 – 16:00 / deň
  • Ukončené testom
  • Úspešným absolvovaním získa absolvent certifikát o absolvovaní školenia


Výhody

  • Možnosť výberu ľubovoľného termínu a vyškolenia dostatočného počtu ľudí
  • Výber lektora podľa odvetvia zákazníka
  • Vykonanie vstupnej analýzy - lektor kontaktuje osobu zodpovenú za obsah školenia
  • Prispôsobenie školenia na mieru požiadavkám zákazníka podľa jeho podrobnejšej špecifikácie
  • Praktické tréningy a príklady z odvetvia zákazníka
  • Učebné materiály v tlačenej podobe
  • Viacero školení s možnosťou akreditácie

 

Priebeh workshopu

  • Priamo v prevádzke
  • Trvanie: 8:00 – 16:00 / individuálne

Výhody

  • Ideálne ako nadstavba po absolvovaní školenia na danú tému
  • Možnosť výberu ľubovoľného termínu a vyškolenia dostatočného počtu ľudí
  • Výber lektora podľa odvetvia zákazníka
  • Vykonanie vstupnej konzultácie – lektor kontaktuje osobu zodpovednú za obsah školenia, možnosť navštíviť spoločnosť a oboznámiť sa s problematikou pred výkonom workshopu osobne
  • Prispôsobenie workshopu požiadavkám zákazníka
  • Práca na konkrétnych zadaniach a ukážka uplatňovania jednotlivých metód v praxi
  • Praktické tréningy a príklady z odvetvia zákazníka

Priebeh poradenstva

  • Priestory zákazníka / priestory CeMS / online / dohodou
  • Trvanie: min. 3 hod. / deň


Výhody

  • Vhodné aj pre jednotlivcov a fyzické osoby, ktorým nevyhovuje verejný termín / neotvára sa
  • Vhodné aj pre začiatočníkov, ktorí sú zodpovední za oblasť, s ktorou nemajú skúsenosti
  • Možnosť výberu ľubovoľného termínu
  • Výber lektora podľa odvetvia zákazníka
  • Vykonanie vstupnej konzultácie – lektor kontaktuje osobu zodpovednú za obsah školenia
  • Prispôsobenie požiadavkám zákazníka
  • Individuálny prístup
  • Praktické tréningy a príklady z odvetvia zákazníka
  • Možnosť realizovať online

Nenašli ste čo ste hľadali? Máte záujem o kombináciu viacerých foriem školenia? Radi to s Vami prekonzultujeme a budeme sa snažiť nájsť pre Vás čo najviac uspokojivé riešenie.

Mám záujem o viac informácií

Napíšte nám vaše požiadavky a my vás budeme kontaktovať