Ste predajca a máte pocit, že to nie je celkom ono? Časy predaja, keď sa predávalo všetko a všetkým za každú cenu sú dávno preč. V dnešnej dobe sa kladie dôraz na klienta a na jeho potreby. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a my si o nej povieme viac. Naučíme sa efektívne vyjednávať a hľadať cesty k uspokojivej dohode. Povieme si niečo o tom, ako môžeme hľadať nových klientov a ako ich čo najefektívnejšie presvedčiť o kvalite nášho tovaru a služieb. Poslednou témou bude vedenie obchodného tímu, nastavovanie cieľov a následné vyhodnocovanie činnosti predajného tímu.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.