Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
sk
cs
en
de
Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 0 dní
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Chcete predávať viac a za vyššie ceny? Zaujímalo by Vás ako efektívne zvládnuť celý proces predaja od vstupných analýz, definovania zákazníkov, prípravy produktu na predaj, cez oslovenie zákazníka, komunikáciu so zákazníkom, vyjednávanie podmienok až po samotný predaj a starostlivosť o zákazníka? Pomocou praktického workshopu pripravíme komplexnú stratégiu predaja produktu. Predvedieme Vám ako používať metódy predaja v praxi a zároveň budeme merať dosiahnuté výsledky predaja. Cieľom workshopu bude, aby ste sa po jeho absolvovaní pozerali na predaj úplne iným pohľadom a aby ste dokázali aplikovať nadobudnuté znalosti a skúsenosti v praxi.

Obsahová náplň kurzu

Stručné zadanie:
V úvode Vás náhodne rozdelíme do troch skupín po 3-6 členoch. Potom nasleduje výber spomedzi 5-tich produktov ako sú napríklad (pero, usb kľúč, tužkové baterky atď.). Pripravíte kompletnú stratégiu predaja a následne budete realizovať predaj produktov v lokalite kurzu v okruhu do 3 kilometrov. Na záver vyhodnotíme úspešnosť predaja a plnenia viacerých kritérií zadania workshopu.

Obsah workshopu:

  • Vytvorenie troch tímov a zadanie úlohy- určenie tímových rolí, výber vhodného produktu na predaj pomocou analýzy produktov spomedzi viacerých možností
  • Analýza zákazníka a trhu- rozdelenie zákazníkov ABC metódou, spôsoby určenia zákazníckych potrieb, výpočet veľkosti trhu, zhodnotenie obchodného potenciálu
  • Zisťovanie potrieb a komunikácia úžitkov- kladenie otázok a určenie potrieb zákazníka, komunikácia úžitku pre zákazníka, prekonávanie námietok
  • Príprava stratégie predaja- definovanie vhodného spôsobu oslovenia zákazníkov a predaja, stanovenie ceny produktu, obchodného plánu a definovanie cieľov, určenie spôsobu merania dosiahnutých výsledkov
  • Akvizícia nových klientov- oslovenie zákazníkov priamo na mieste, komunikácia so zákazníkom a predstavenie produktu, zistenie nákupných motívov zákazníka
  • Úspešné uzatvorenie obchodu- identifikácia nákupných signálov, vyvolanie záujmu o produkt, práca s motívmi zákazníka, získanie súhlasu, uzatvorenie obchodu

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Vytvorenie firemného kurzu na mieru

Každý kurz Vám vieme upraviť podľa Vašich požiadaviek. Pre viacej informácií nás kontaktujte
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
26.03.2025 + 1
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
31.01.2025 + 3
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
22.11.2024 + 4