Cieľom kurzu je oboznámiť účastníkov so základmi telefonickej komunikácie. Účastníci získajú znalosti ako efektívne posilniť zručnosti v obchodnej komunikácii s klientmi pri telefonickom predaji a telefonickej komunikácii. Získajú veľmi dobré verbálne komunikačné zručnosti, budú vedieť aktívne počúvať, správne identifikovať potreby klientov a adekvátne reagovať na ich požiadavky. Naučia sa ako správne prekonávať námietky, osvoja si spôsoby jednania s rozličnými typmi zákazníkov a nadobudnú zručnosti na zvládanie problémových situácií. Cieľom kurzu je aj motivovať účastníkov k prekonaniu strachu z telefonovania tak, aby sa telefonovanie pre nich stalo príjemnou súčasťou každodennej práce.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.