Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
sk
cs
en
de
Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 0 dní
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Absolvovaním kurzu sa zlepšíte v profesionálnej komunikácii so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi. Spoznáte aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická a e-mailová komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Naučíte sa využívať telefonickú a e-mailovú komunikáciu na dosahovanie svojich cieľov. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci tréningu modelových situácií. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru.

Obsahová náplň kurzu

  • Osnova telefonickej komunikácie – oslovenie, úvod, jadro, záver
  • Aktívne vs. pasívne počúvanie, zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikácii
  • Určenie cieľov, ktoré komunikáciou chceme dosiahnuť a hľadanie možností na ich dosiahnutie
  • Vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku, dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii, empatia, spätná väzba v komunikácii, základné typy otázok techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
  • Riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci
  • Štruktúra e-mailu, základné princípy písania e-mailov, vedenie e-mailovej konverzácie
  • Špecifiká emailovej komunikácie, vedenie e-mailovej konverzácie
  • Najčastejšie chyby emailovej komunikácie, riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
  • Tréning telefonickej a e-mailovej komunikácie spolu s poskytnutím spätnej väzby
     

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Vytvorenie firemného kurzu na mieru

Každý kurz Vám vieme upraviť podľa Vašich požiadaviek. Pre viacej informácií nás kontaktujte
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
26.03.2025 + 1
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
31.01.2025 + 3
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
22.11.2024 + 4