Časy predaja, keď sa predávalo všetko a všetkým za každú cenu sú dávno preč. V dnešnej dobe sa kladie dôraz na klienta a na jeho potreby. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a my si o nej povieme viac. Naučíme sa efektívne vyjednávať a hľadať cesty k uspokojivej dohode. Povieme si viac o tom, ako môžeme hľadať nových klientov a ako ich čo najefektívnejšie presvedčiť o kvalite našich produktov a služieb.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
|
31.01.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
02.05.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
18.09.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
06.11.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.