Ako robiť obchod tak, aby klienti priam túžili po našej službe, alebo našom tovare? Na to aby bol predajca skutočne úspešný potrebuje mať okrem dobrých prezentačných zručností aj dostatočné informácie o psychológii rozhodovania človeka. Na školení sa pozrieme bližšie na spoznávanie potrieb zákazníka a budeme hľadať jeho motivačné činitele. Ukážeme Vám možnosti ako si môže predajca robiť osobný marketing a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci. Spoločne si prejdeme techniky ako riadiť CRM systém zákazníkov. Poslednou témou bude, čo všetko by mal mať na starosti Key Account Manager a ako si môže zvýšiť kvalitu svojej práce a mať dostatočný prehľad o svojej činnosti.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.