Najväčšou výzvou, ktorej čelia v 21. storočí akékoľvek firmy s rôznych odvetví je uspieť v globálnej ekonomike, kde je tvrdá konkurencia a kde zákazníci čoraz viac požadujú špičkovú úroveň kvality produktov či služieb. Total Quality Management (TQM) je komplexný manažérsky prístup, ktorý organizácii z akéhokoľvek odvetvia dokáže pomôcť zabezpečiť dlhodobý úspech prostredníctvom zvyšovania spokojnosti zákazníkov. TQM sa osvedčila ako manažérska stratégia riadenia a neustáleho zlepšovania úrovne kvality. Úspešná implementácia TQM v japonských firmách bola hlavným faktorom ich úspechu, celosvetovo najznámejším príkladom je Toyota Motor Co. Účastníci školenia získajú ucelený pohľad na TQM a súvisice metodiky motivujúce firmy ku zlepšovaniu procesov.
Základy kvality a princípy TQM
Modely TQM v automotive
Princípy TQM
Ciele TQM
Operatívne a strategické riadenie
Metodiky a nástroje zlepšovania kvality v TQM
o Atarimae Hinshitsu
o Kansei
o Miryokuteki Hinshitsu
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
|
15.01.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
15.04.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
09.07.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
01.10.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
||
|
17.12.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
199,00 €
238,80 € s DPH
|
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.