Cieľom školenia je previesť účastníkov všetkými aspektmi roly Product Ownera a jeho dôležitosťou v Agile tímovom prostredí, naučíť sa, ako efektívne spravovať a prioritizovať produktový backlog, aby bola dosiahnutá maximálna hodnota pre zákazníkov. V rámci školenia sa účastníci oboznámia s technikami na zlepšenie komunikácie a spolupráce so stakeholders. Prostredníctvom praktických cvičení a simulácií si účastníci vyskúšajú reálne situácie, s ktorými sa Product Owner stretáva a získajú vedomosti a zručnosti, ktoré im pomôžu úspešne riadiť vývoj produktov a zaisťovať ich súlad s obchodnými cieľmi.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
|
22.11.2024 |
1 deň
10:00 - 16:00
|
Online
|
420,00 €
504,00 € s DPH
|
||
|
28.02.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
420,00 €
504,00 € s DPH
|
||
|
22.09.2025 |
1 deň
8:00 - 14:00
|
Online
|
420,00 €
504,00 € s DPH
|
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.