V dnešnej dobe si len ťažko dokážeme predstaviť, že by zmizli telefóny, vďaka ktorým je možné behom pár sekúnd hovoriť s niekým na druhej strane planéty. Prečo sa teda ešte stále toľko obchodníkov a konzultantov bojí tento efektívny nástroj naplno využiť? Zbavme sa strachu, že budeme klienta rušiť. Zmierme sa s tým, že budeme rušiť vždy. Otázka teda znie: „Volať či nevolať?“ Cieľom školenia je presvedčiť Vás, že táto otázka nie je na mieste a volať treba vždy.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.